9 Şubat 2011 Çarşamba

AŞK YAĞMURU

Nihayet Özlem silkeledi ve kendime geldim... Meğerse ben boş durmamalıymışım. Gerçi bu dönemi aslında verimsiz de geçirmedim ama her insanın bir "kal" zamanı oluyor ya, benimki bu senenin başına kısmetmiş... Diğer ayların bu kadar boş geçmemesi temennisiyle diyorum ve ilk bombamı patlatıyorum...
 Sevgili Anneciğimin taa Ankara'dan getirdiği o muhteşem çikolata kutuları, kaplama malzemeleri ,kurdeleler ve karşı komşumun sana yeni bir kapı süsü baskılarına daha fazla dayanamadım.
   Fikir her zaman olduğu gibi karşı komşumdan geldi. Hadi SEVGİLİLER GÜNÜ konseptli kapı süsü yapalım... Tamam yapalım dedim.Benimki KALPli olmalı ama...
İlk önce elimdeki küçük kız bebek kuklalarından birinin acilen erkeğe dönüşmesi gerekliydi yalnız:) Küçük bir saç kesimi ,kıyafet ayarı derken birbirine aşık olan iki bebek yapabildim. :))Ellerinde balonları ,aynı kalbin sahibi oldular... Kalbin kenarları karşı komşumun hayran kaldığım malzeme ofisinden :)

 "Artık hiçbir malzeme artık değil" sloganıyla kızımın oyuncaklarından kırılan dökülen tüm malzemeler benim en kıymetlilerim oldu... Bulutlar, bebekler derken en sonda kalpli çıkartmalar ile bu muhteşem (tabii bana göre) kapı süsünü bitirdim...
Karşı komşucuğuma beni kendime getirdiği için, Anneciğime bana harika malzemeler getirdiği için teşekkür ediyorum... Umarım bu Sevgililer Günü de benim için ve sevgilim için harika şeyler getirir... Hep bu cümleyi kurmak dileğiyle...
 SENİ SEVİYORUMMM AŞKIMMMM :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder