22 Şubat 2011 Salı

Evim Evim Güzel Evim :)

Artık gelmemiş olan ama kasveti çöke çöke bitmeyen kışın rehaveti üzerimden gitsin ve beni bir daha rahatsız etmesin istiyorum... Yeni olayım işte bu anahtar kutusu...Dan diye bir giriş oldu ama :)
 Aslında aldığımda pek de birşeye benzemeyen evimin son görünümü...Şimdi kıştayız ağaç daha çiçek açamadı ve evin rengi biraz soluk... Yaza doğru çiçekler açacak ve badana zamanı gelecek sanırım:))
 Çatılarını oradan buradan yolduğum kozalakları zor zahmet parçalara ayırarak ağaç tutkalı vasıtasıyla yapıştırıp çatı yalıtımını bitirdim... Sonra lojmanın çoook çorak bahçesinden, benim evime gelmesi beklenen güvercinin yuvası olacak, ot yolma operasyonu düzenlendi...Buna sevgili kocacım ve kızım da yardım etti. Ne de olsa bu bizim evimiz...:))

 Ve tabi ki çatıdaki kışlık yakacaklar orjinal çam yaprağı.. Ne de güzel ısınacağız bu kış:)))En son olarak bir altın kutusu içine konulan talaşlara, toprak görüntüsü verilerek şu anda yaprakları dökük olan ama en kısa zamanda tohuma vurmasını beklediğim ağacımı diktim... 
Ben çok sevdim peki ya siz ? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder